reklama

Musím iba zomrieť

Ja budem žiť večne a zomriem iba v prípade, že sa mi to nepodarí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Smrť je jediná, ktorá sa nikoho nepýta, či chce ísť. Predstavte si, že by to tak zrazu nebolo... Novinové titulky typu "Dôchodca rozpráva o vlastnej smrti" na prvej strane sprevádzané titulkami typu "Svetový mäsiarenský priemysel je v koncoch" na ďalšej. Populačná krivka by sa postavila na zadné a emáci by stratili zmysel života. Tomu vravím chaos.

Predstavte si situáciu: ráno vstanem, dám si kávu a hneď od začiatku dňa sa mi zdá niečo divné... Cestou do školy rozmýšľam nad tým, čo sa to vlastne deje. V susedovej záhrade sa mačka snaží prehltnúť vtáka, ktorý sa zas snaží vyletieť jej z huby, no bráni mu v tom polámané krídlo a rozpárané brucho. O takých 150 metrov ďalej sedí vedľa cesty nejaký ožran. Je oblečený v čiernom saku, na hlave má špinavý cilinder a na očiach lenonky. Keď ma zbadá zakričí "Hej! Starec. Poď mi pomôcť vstať." vravím si OK a toho podivného týpka zdvihnem. Keď sa mu lepšie pozriem do tváre, vidím, že nedávno plakal. "Čo si zač?" spýtam sa z ľútosti, aby to vyzeralo, že sa o neho zaujímam. "To je jedno... Už nie som podstatný... Nemôžem sa ani upiť k smrti." "Ako to?" spýtam sa ho. Zdvihne oči a ponad lenonky mi zapaľujúc si cigaretu odpovie "Pretože ja som bol smrť."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bizarná situácia... Aj tak nechcem, aby smrť bola pravdivá...

Michal Záň

Michal Záň

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu